Utkast: Oct. 25, 2012

Godmorgon!

Jag mådde dåligt när jag vaknade imorse runt sju, hade ont i huvudet och kände som världen snurrade typ. Så mamma sjukanmälde mig och stannade hemma från skolan idag, riktigt skönt! Men runt två tiden måste jag ändå kämpa mig ut, ska på nått möte och sen in till stan.. men ska vila så mycket som möjligt nu på morgonen så jag orkar :)

Förresten, haha jag vet att min blogg inte är speciellt "intressant" för jag bloggar ju bara om vad jag gör, ni förstår? Men skrev ju att jag bloggar när jag känner för det osv, så ni som vill läsa ändå får gärna göra det! Slänger in en bild på min pojkvän sålänge, han är så fin & jag älskar honom.. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0