lite kvälls uppdatering

Idag har jag haft en bra dag! Började klockan tio över tolv, hade en lektion så det var jätte skönt. Efter det så hade jag ett prov men det gick rätt snabbt, och sen mötte jag Hanna i Hornstull och solade solarium, var på tiden! Får ju inte bli blek nu till vintern som jag var förra vintern HAHA.... hemskt! Efter det åkte jag in till stan och mötte Matilda, Julia, Anton och Gustav. Vi fikade på espresso house och kollade på saker inför halloween som är snart, kul!

Nu är jag bara hemma, ska tvätta bort mitt smink sen sätta på ett avsnitt av OC, älskar den serien är verkligen helt beroende. Längtar tills imorgon, då ska jag åka till stan och köpa en vinterjacka, bestämde mig för att köpa en moncler till slut haha! Helt kär. Aja, ska nog avrunda här och lägga mig och mysa för mig själv... godnatt lite i förväg!

Bild från min instagram idag, bildbrist! Följ mig gärna där: Marilynsandberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

men snälla lilla gumman, man ser ju hur långt fram du har spännet.. skämms du inte över att alla kan ser hur pushat du har?

2012-11-12 @ 22:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0