24e oktober

Hej hopp! Eller godmorgon kanske jag ska säga :) Är hemma nu i alla fall, sov hos Philip. Börjar tio över tolv idag för mina två lektioner på morgonen är inställda. Riktigt skönt! Ska hoppa in i duschen, äta frukost och kolla på en film, skön morgon! Sen runt halv 12 tiden ska jag möta Sarah för lunch.

Förresten, Nea i min klass har fått skolfotot (mina har inte kommit än suck) så skickade hon bilden till mig, hahaha vet inte riktigt vad jag ska säga men jag blev inte bra... kan ni hitta mig? ;) Går stylist så har typ bara tjejer i klassen, heh..


Kommentarer
Postat av: mamma

Du ser finast ut hjärtat! Kram Mamma

2012-10-27 @ 13:29:34
Postat av: Anonym

Går inte du i samma klass som Rebecca E och Jessica S? :0

2012-11-15 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0