Äntligen fredag

Hej mina söta bloggläsare! Haha låter sjukt fult att säga så, men ni är söta. Jag är hemma nu. Fy vad jag hatar detta väder, visst det är mycket bättre än allt slask som var för några dagar sen, men snön överhuvudtaget... nej, det är inte min grej riktigt. Hade tänkt hoppa in i duschen och fräscha till mig lite, men först ska jag åka och köpa en tröja och sushi till middag. Fick någonslags tvångstanke... och när mamma inte är hemma så orkar jag inte ställa mig och laga mat.. Kommer bli lite stressigt men båda dom där sakerna är verkligen behövande! Haha. Senare ikväll ska jag träffa Hanna, inte 100% säker på vad vi ska göra sen men det lutar emot fest. Vi får se! Hur som helst, nu ska jag ut i kylan.... hörs senare!
 
Köpte en ny tröja igår förresten, om ni ville veta... haha.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Fin tröja ! :)

2012-11-30 @ 23:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0