Paris, london, new york, las vegas

Har lite bildbrist från idag, men hit vill måste jag under år 2013 i alla fall!
 
Hej på er! Seg uppdatering idag, förlåt för det. Tog en sovmorgon idag, var riktigt skönt och behövande! Så jag gick upp runt tio tiden sen åkte jag till liljeholmen och käkade lunch med Sarah. Man blir så deprimerad i detta väder, storm.. snö, vet inte vad.. och självklart skulle jag ta helt fel klädval. Och som pricken över I:et på det så ska mobilen självklart sluta fungera, hela dagen sen elva tiden imorse så har jag haft "ingen service" ingen kan smsa mig eller ringa mig, och jag kan inte ringa eller smsa någon. Så himla irriterande!! Och det fungerar fortfarande inte, så sjukt irriterad över det. Åååh!! I alla fall... åkte hem till Sarah sen och chillade med henne ett tag, efter det åkte jag och solade med Hanna innan jag begedde mig hemåt. Måste sola konstant nu, eller i alla fall 2-3 gånger i veckan. Vill verkligen inte vara lika vinterblek som jag var förra året... Känner mig dessutom så mycket snyggare när jag är brun! Tog en dusch, skrev klart ett referat som måste vara klart på svenskan, *äntligen klar* haha. Och nu ligger jag i sängen och ska sätta på en film. Äntligen lite lugn tid! Skönt. Känner att detta inlägg börjar bli väldigt långt och ointressant just nu så avrundar här. Sov så gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0