Mini-bloppis - massa klänningar & suuuuperbilligt!!

Bilderna ger ju inte speciellt mycket rättvisa, därför så har jag en bild när jag har på mig plagget brevid varje bild, smart!
 
En rosa klänning, jätte snygg med ett brunt skärp till! Den är litelite sönder i hörnet, men det syns inte när man har på sig den, annars går det att laga enkelt. Storlek XS 50:-  SÅLD
 
Typ min favorit, men tröttnat på den.. sitter jätte fint på! Storlek XS 80:- SÅLD
 

Pälströjan jätte många frågat om haha... XS den med :) 120:- SÅLD
 
Jätte snygg midjekjol! Perfekt till fest... storlek S. 50:- SÅLD
 
Söt topp! Storlek XS 50:- SÅLD
 
Rosa klänning! Kan även användas som en topp! Storlek XS. 50:- SÅLD
 
Hittade ingen bra bild med mig på den haha! Supergullig tröja med rosett. Storlek XS. 100:-
 
Orkar inte lägga in mera just nu haha, men är ni intresserade utav något så kommentera här eller kontaka mig på facebook: Marilyn Sandberg. Ni ska helst bo i Stockholm så jag kan komma och möta er! Puss 

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag vill köpa din rosa kläning!

2012-11-26 @ 20:57:54
Postat av: Elin

Jag vill köpa den rosa klänningen som är kvar! Fb: elinhuang

2012-11-27 @ 00:27:02
Postat av: Mimmi

Fan va fina kläder du sålde!! Synd att jag kom försent.. Göra någon mer bloppis snart?

2012-11-27 @ 20:13:43
Postat av: Lisa

Åååh , va synd att jag kom försent ;((( hoppas du har en då du har en tidbegräns då du väljer ut någon. Det är nog bättre. Älskar älskar dina kläder !

2012-11-29 @ 17:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0