Min spännande kväll kortfattat

Hej! Jag är så otroligt trött idag, skulle kunna somna vilken sekund som helst. Tack och lov att jag ligger hemma i min säng just nu i alla fall, känns som att jag inte haft en enda lugn stund i helgen av någon anledning... Hm.. igår så drog jag till Matilda, så åt vi middag hos hennes kusiner, sen så fixade vi oss som två små galningar. Åkte in till centralen, och mötte upp Jocke, Nicklas och Emil. Så fick vi skjuts till Älta, vi skulle på fest där. Det var helt okej! Roligt folk lixom. Sen blev natten lite rörig.... Orkar inte berätta. Men lite kortfattat om min kväll i alla fall! Idag är det söndag som sagt, och jag har ångest för att det är måndag imorgon. Jag-orkar-verkligen-inte-med-skolan. Alltid dessa klag på söndagar haha... Är också riktigt deprimerad för att SHM är slut och jag gick inte pga att jag inte hade några biljetter, det suger ju riktigt mycket måste jag säga.. Aja, avrundar här nu. Ska sova ett tag! Puss
 
Matilda och jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina ni är! hur många läsare har du nu? :)

2012-11-25 @ 16:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0