Kort uppdatering

Tror jag börjar bli gammal eller något, har varit så otroligt trött på senaste tiden... kanske sover för lite? Även fast jag tycker att jag sover rätt mycket, konstigt. Måste nog börja somna lite tidigare på skoldagarna, men inte så lätt när man smsar med världens sötaste person! Idag efter skolan så köpte jag och Sarah med oss sushi, så åkte vi hem till mig. Chillade, snackade, kollade portkod 1321 och lite så... nu har hon åkt hem och jag får se vad jag ska hitta på! Ska i alla fall kanske Träffa Matilda lite senare, kanske blir yttligare en springrunda? Hm... Måste hitta motivationen mer!! Hehe, nu ska jag kolla vidare på nyårsklänningar och skor. Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Michaela Sandberg

Hej! Såg att du går Plusgymnasiet, Frisör. Hur mycket frisör har ni i veckan? Mycket eller lite? :)

2012-11-22 @ 16:16:52
URL: http://michaelasandberg.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0