Brist på rubriker

 
Två bilder från idag, en på mig & en på mina "fina" flätor jag gjorde idag på stylist lektionen.. haha!
 
Igår åkte jag hem till Matilda och sov, som ni säkert vet så hatar jag verkligen att sova ensam. Bland det värsta jag vet, är så sällskapssjuk! Så när jag kom dit tvingade hon ut mig på en powerwalk.. vi kanske gick runt hela hornstull, tcentralen och sen förbi fridhemsplan på en och en halvtimme. Rätt skönt när det var gjort ändå! Sen kollade vi på andra avenyn och somnade runt 12. Idag har jag bara varit i skolan och haft stylist hela dagen, vi har jobbat med hår hela dagen, schamponerat och tvättat våra egna hår också.. rätt kul faktiskt, och håret blev otroligt lent och fint efter!! Nu är jag hemma och är helt slut! Ska nog bara ta det lugnt resten av kvällen. Plugga lite.. Måste tisdagar alltid vara så roliga? Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du snäällaa visa hur du fixar dina ögonbryn? dom är helt perfekta :) skulle verkligen uppskattas!

2012-11-21 @ 12:20:56
Postat av: Chloé

Men åh, va kuuul ! Visste att man kunde göra sånt på den linjen( om man säger så). Nu gör du så att jag skulle vilja välja någon stylist linje , hahahha x)) riktigt sugen på det !!

2012-11-21 @ 16:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0