Måndag 19 november

Goddag! Bestämde mig för att stanna hemma ifrån skolan idag, när jag vaknade vid sju tiden imorse så kände jag mig inte "på topp" för att gå till skolan, så stannade hemma. Behövde ta det lugnt idag. Somnade om till tolv! Riktigt skönt. Nu är jag lite piggare i alla fall och ska piffa till mig lite, ska gå och hämta ut något paket (?) Fick något brev om det hemskickat idag, däremot ingen som helst aning om vad det kan vara för något...? Haha! Återstår att se. Vi hörs senare!
 
Bildbrist

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du hissa & dissa? :D kram

2012-11-19 @ 16:11:29
Postat av: Anonym

Vad var det för något?

2012-11-19 @ 18:24:49
Postat av: Juuuuliaaaa

Älskar dina ögonbryn, dem ger dig en glimt av snygghet ;)

2012-11-19 @ 20:14:17
Postat av: Nicole

Snygg du e Marilyn!!

2012-11-20 @ 01:48:03
URL: http://monkeyseemonkeydo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0