Härlig kväll igår!

Godmorgon! Eller godmorgon och godmorgon... klockan är kvart över ett och jag vaknade typ 11 men i alla fall. Igår så åkte jag till Zinkensdamm runt 8 tiden, mötte upp tjejerna så gick vi hem till Mary. Det kanske var runt 10 tjejkompisar ifrån klassen. Jätte mysigt och kul hade vi det! Gillar verkligen min klass ♥ Vi körde massa lekar och krökade. Sen kom det lite killar också så det var trevligt. Senare mot kvällen blev det lite komplicerat så det var ju mindre kul, men annars så var kvällen lyckad! Sov hos Emilia sen och nu har jag precis kommit hem. Ligger i min säng med lite smått huvudvärk, men jag överlever! Än sålänge har jag inte planerat min dag, orkar inte tänka så långt... får se vad som händer helt enkelt. Hade tänkt sova lite till så jag avrundar här med några bilder från igårkväll. Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Är inte du o Sarah vänner längre?! :o

2012-11-17 @ 17:59:36
Postat av: Elina

Är inte du o Sarah vänner längre?! :o

2012-11-17 @ 18:00:11
Postat av: Julia

Va kul ni hade, älskar dina öööögoonn ! :D

2012-11-18 @ 10:40:39
Postat av: Anonym

blogga finis!!

2012-11-18 @ 14:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0