Äntligen fredag!

 
Förlåt för min dåliga uppdatering igår efter videoinlägget. Men runt 8 åkte jag hem till en kompis och sov där, orkade inte sova ensam och alltid mysigt med sällskap! Vaknade runt halv 7 imorse, fixade mig och åkte till skolan. Inget speciellt hände där haha... hatar att skriva om skolan det låter så tråkigt. Nu är jag hemma i alla fall, och är supertrött men börjar bli lite piggare efter att ha tagit en liten powernap, och så är jag posetiv för det är äntligen fredag, som jag längtat!
 
Kvällens planer är att umgås med några tjejer ifrån min klass, vi ska föra hemma hos Mary-lee och sen ska vi förmodligen vidare. Kommer säkert bli toppen ♥ Snart ska jag möta upp Beata och Mary och fixa lite ärenden haha, så vi hörs senare! Förmodligen. Ett tidsinställt inlägg kommer också upp snart med dom sista frågorna jag svarar på. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0