Liten kvällsuppdatering

Godkväll på er! Idag har det inte hänt speciellt mycket. Varit i skolan och haft matte, idrott och samhällskunskap. Onsdag är dom mindre roliga dagarna i skolan om man säger så haha... Efter det åkte jag in till stan och köpte ett par jeans, gjorde aldrig det igår. Blev ett par från hollister, dom sitter perfekt! Toppen. Annars så sitter jag bara hemma nu och lyssnar på min älskling Justin Bieber och ska plugga lite. Men först ska jag äta för mammsen kommer hem med mat närsom. Min mage skriker! Latero
 
Bild från skolan idag & sen en härlig bild från min twitter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut bild!

2012-11-14 @ 20:01:40
Postat av: kim alkefjäll

vad gullig!!
"please answer" :)

2012-11-14 @ 21:25:02
Postat av: Anonym

du retweetade ju hans text han skrev ju aldrig till dig så vf haypar du

2012-11-14 @ 22:49:41
Postat av: Julia

Hahah, " please answer " ;)

2012-11-15 @ 20:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0