Happyface

 
Åh vad jag är stolt över mig själv haha.. Det är inte ofta jag pluggar och blir klar och skickar in! Men nu gjorde jag det på en gång. Superskönt. Såg att jag hade fått en kommentar "herregud Justin skrev inte ens till dig på riktigt" nej det är jag fullt medveten om men det är alltid kul att drömma lite. Varför ska vissa alltid vara så negativa..? Aja, nu ska jag i alla fall tvätta bort mitt smink och sen lägga mig och smsa och kolla lite på bästa OC innan jag somnar. Världens bästa serie helt klart! Upp tidigt imorgon och har en lång dag framför mig... besöksrekord idag också. Tack bästa ni!! Sov så gott.

Kommentarer
Postat av: John

Fin :P

2012-11-16 @ 20:25:12
Postat av: John

Fin :D

2012-11-16 @ 20:25:49
Postat av: John

Fin :D

2012-11-16 @ 20:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0