Vill kunna le igen, & anledningen ska inte vara du

Godkväll på er alla fina! Den här kvällen har bara spenderats med familjen och jag har inte orkat göra något annat än att bara ta det lugnt. Vi kollade på eurovision och åt gott. Har varit jätte deppig hela kvällen, jobbigt och också väldigt tråkigt att en kille ska göra mig så ledsen... jobbigt att man ska behöva gråta åt något man inte ens borde. Vissa är bara inte värda ens tårar, så känner jag. Men aja, livet går vidare så småning om.. vill inte att ni ska "tycka synd om mig" nu eller något sa bara hur jag kände. Är så glad att pappa finns i min närhet och gör mig så glad, han är den bästa som finns. Ska försöka att inte vara vaken halva natten som igår, somnade hur sent som helst och vill ju komma upp i god tid... förresten, först idag märkte jag att man ser mina ben tydligare och tydligare..? Läskigt. Och det gör jävligt ont också, jag vet inte.. gör jätte ont när jag sträcker på mig.. Åh. Ska sätta på en film nu och försöka tänka på annat, tror inte jag bloggar mer ikväll så vi hörs imorgon, godnatt ♥
.
Inbillar mig säkert bara........ (ljuset gör att jag ser jätte vit ut)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Obvious chest. De enda du vill är ju att visa tuttarna, vafan. :s

2012-05-23 @ 00:24:41
Postat av: johanna t

du är så sjukt jävla snygg och älskar att du är ärlig. snygga sak! puss

2012-05-23 @ 21:41:49
URL: http://johannabananaa.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

varför började du blogga? :)

http://fotokobran.se/2012/may/dagens-fraga.html#comment

2012-05-23 @ 22:29:17
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Kimberly

Men har typ hört att man ser smalare ut när man är brun, om jag inte hört helt fel. Så det kanske bara är de! :)



Men hoppas att du mår bättre snart i alla fall!

2012-05-24 @ 21:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0