USA

Godmorgon finisar! Hjälp vad länge jag sov idag... vaknade halvtvå, alltså för ungefär en halvtimme sen. Får ju inte sova bort hela dagarna! Menmen det gör ingenting för det är molnigt här ändå, skitväder! Ni märkte att jag var lite sprallig igår haha.. ja, det slutade med att jag somnade halv 5 och kollade yttligare en film, forever alone. Har också tänkt på att jag vill åka på ett utbytesår i USA och gå i skolan där ett år, Vet några stycken som har åkit iväg på sånt och sagt att det var det bästa årets i livet. Det måste jag göra inom dom närmsta tre åren, åååh fan vad kul det verkar! Lära känna nya människor för livet, gå på amerikanskt high school ungefär som man ser på filmer, festa med röda plastmuggar. You name it!
-
Fläcken på armen är från hårfärgen. (när man har eget badrum slutar det med att det ser ut sådär..... haha)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför läggar du inte upp bilder på Instagram?

2012-05-17 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0