Uppdatering

Hej allihopa! Direkt efter mitt senaste inlägg hoppade jag in i duschen fixade till mig osv, sen in till staden som jag sa. Hittade lite fina småsaker men tyvärr ingen hårfärg, eller jag bestämde mig för att kolla på det imorgon för jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska ha ljusare eller mörkare....? Suck! I alla fall, har pratat skype med en person hela kvällen, är jätte glad nu vet inte varför... hm. Inte så mycket mer har hänt, ska nog sätta på en film nu och bara mysa med mig själv! Hatar att sova ensam & vara ensam, är så jävla social av mig också så det blir bara ännu värre haha... kanske bloggar mera lite senare annars hörs vi imorgon. Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0