Update

Godmorgon älsklingar  Mår lite bättre idag! Bra det... har tänkt på att varför ska en kille som bara får mig att må dåligt göra så att jag är deppig hela tiden? NÄE, det finns massa bättre saker att göra och massa andra killar där ute! Plus så har jag världens bästa vänner och människor runt om mig! Ska försöka le så mycket som det bara går nu... I alla fall, somnade jätte sent igår kunde inte somna tänkte för mycket, så låg vaken till fem... Ville bli glad så jag satte på Hundtricket haha! Någon som sett den filmen? Typisk Marilyn-och-sarah-film.. haha. Och Alexander Skarsgård är ju bara för snygg, SPECIELLT i den filmen så man blev ju halvt kär  Idag har jag solat gärnet och bara njutit! Ska klä på mig nu sen åka iväg så vi hörs senare. Pusss



Kommentarer
Postat av: V.D

Hoppas att du kommer svara på den här kommentaren:



Det är så att jag har ett problem. Jag gillar verkligen en kille och han gillar mig, problemet är att han är 98a och jag är 96a. Det känns helt fel, och vad skulle mina vänner säga osv. Samtdigit så vill jag, men jag vet inte. 2 år är mycket :(

Vad skulle du ha gjort?

Tacksam för hjälp, kram!

2012-05-23 @ 18:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0