Svar på kommentarer

Vart någonstans i Portugal är du?
Svar: Algarve!

Vad har hänt mellan dig och Alex?
Svar: Orkar inte ta upp det här i bloggen tyvärr, men vi "håller inte på" längre i allafall, jättetråkigt :(
.
har du bra kontakt med din pappa? Kkan du berätta mkt för honom? Btw visa jättegärna shoppingen! =)
Svar: Ja, jag har bra kontakt för min pappa! Kan och kan, klart jag kan men jag berättar en del saker och en del saker inte. Jag är en sån som inte berättar allting för mina föräldrar utan för mina kompisar. Men det beror helt på vad det är såklart!

Kan du inte hissa och dissa?:D
Svar: Jo jag kanske skulle kunna göra det ikväll, om jag orkar och har tid!
.
vad tycker du om:
Ellinore löfman
Saga Husberg
Sarah Tjulander
Sarah Calrsten

Hahaha! Okej... Vill inte vara taskig eller så mot någon men ja man ska ju vara ärlig! Ellinore löfman, jag tycker hon är en falsk människa, riktigt falsk människa. Henne gillar jag absolut inte, vi var vänner förut. Men kommer nog aldrig bli så igen, eller jag vill inte det! Saga husberg är en jättegullig tjej, grym på att sjunga! Har bara träffat Saga några gånger, fått ett intryck av att hon är rätt så blyg också men vad vet jag det kanske bara var förut! Sarah Tjulander.. tycker hon leker lite kändare än vad hon är, tror alldeles för mycket osv. Gillade henne mer förut när vi umgicks, alla förändrats! Men en glad tjej som alltid är posetiv till det mesta skulle jag säga. Sarah Carlsten är min bästakompis, ja vad ska man säga..? Hon är underbar på alla sätt, har alltid roligast med henne! Hon är världsbäst på att göra fula miner och hennes skratt skulle nog vem som helst börja skratta av, haha!

du har ju umgåtts med alla dom skulle vara kul att veta :d har ni samma relationer som förut? älskar din blogg, <3

Fortsätt gärna kommentera frågor, tycker det är jättekul att svara i inlägg då & då, och jag svarar på det mesta ni frågar!

Kommentarer
Postat av: tjej i sandsborg

vad tycker du om:

Ellinore löfman

Saga Husberg

Sarah Tjulander

Sarah Calrsten



du har ju umgåtts med alla dom skulle vara kul att veta :d har ni samma relationer som förut? älskar din blogg, <3

2012-05-12 @ 12:57:13
Postat av: Anonym

1. Bh storlek

2. String eller inte

3. Hur många förhållanden har du haft

4. Hur många har du haft sex med

5. Hur många gånger på en kväll har du haft sex

2012-05-12 @ 17:50:10
Postat av: Moa

Hej, jag undar vart du har köpt dom svarta bytorna på headern? Eller hade du bara på dig dom på plåtningen? :) Dom var jättefina!

2012-05-12 @ 23:41:53
URL: http://moooawesterholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tycker du om rebecca eden då? skulle va kul att veta

2012-05-13 @ 15:02:12
Postat av: torparn

Tack för att du skrev vart du var fast lite synd att du är så långt söder ut,sj kommer jag hålla till väster om Lissabon å hade nog varit kul o träffa en svensk, från segeltorp :p

iaf ha de gött :)

2012-05-14 @ 01:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0