sol och bad

Hej på er! Måste bara börja med att säga tack för dom fina kommentarerna ni kommenterar, blir verkligen jätte glad. ♥ Och sen under mitt inlägg under så verkar någon ha missförstått mig och sa att jag inte skulle dra alla killar över en kam, och det skrev jag ju att jag inte gjorde heller. Jag skrev att alla killar inte var så och det fanns dom som kanske var bra, menmen. I alla fall! Kom hem runt 8 tiden.. vi har varit på stranden hela dagen, supermysigt! Åt glass, jordgubbar, badade, osv. Hur skönt som helst! Därav den dåliga uppdateringen. Nu ligger jag och kollar på film inte så mycket mer. Uppdaterar mer lite senare annars hörs vi imorgon. Pussisar


Okej såg nu att mitt vänsterben ser hur tjockt som helst ut om man jämför med det högra pga skuggan...



Kommentarer
Postat av: Oscar

Hi, you remember me from Holland?



No you're leggs are not fat. You are still so beautifull as I have met you.



Wish I could be there.



Kiss

2012-05-29 @ 08:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0