Sol & bad

Godmorgon! Eller godmorgon och godmorgon klockan är halv tre här.. hehe! Jag gick upp runt tio tiden och har badat & solat sen dess, bara tagit det lugnt helt enkelt, jätteskönt! Men nu var jag tvungen att gå in och göra lite andra ärenden.. suck. Måste sitta och söka in till olika gymnasium nu till hösten som jag ska börja i, jag ska ju gå om ettan för att jag hoppade av. Ångrar mig faktiskt.. känns lite segt att man hade gått klart ettan om en månad om man bara hade kämpat lite till, menmen. Kanske behövde den här pausen ändå! Har ångest över vilket gymnasium jag ska välja, får inte välja fel den här gången! Skypar med Sarah samtidigt vi ska välja samma osv. Och även panik för att sista ansökningsdagen är om fem dagar!? Så vi hörs lite senare.. Puss!



Kommentarer
Postat av: O

Wow! Grym rumpa! :)

2012-05-10 @ 16:35:11
Postat av: Anonym

Man kan söka i juli också

2012-05-10 @ 19:41:31
Postat av: Natalie

Din blogg är as bra och du är grymt fin!

Har en frågestund på bloggen, fråga på!

www.nataliespahic.devote.se

2012-05-10 @ 20:35:04
Postat av: Anonym

Vart någonstans i Portugal är du? :)

2012-05-11 @ 13:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0