Saker ni inte visste om mig..?

Jag tycker frukost är det godaste målet på hela dagen
Jag älskar killar som har ett fint leende som man smälter av
Jag har ångrat mig nu när jag färgade mitt hår så mörkt
Jag börjar alltid gråta till kärleksfilmer
Jag vill kanske göra silikonbröst när jag blir 18
Jag tycker Jennifer Aniston är den fulaste kändisen som finns
Jag älskar skjortor, ett av dom snyggaste plaggen
Jag skulle vilja ha lite längre ben
Jag mår illa om jag äter för mycket choklad
Jag älskar att lyssna på gammal musik som påminer om något
Jag har en halv plasttand på en av mina framtänder, som jag slog ut i 4an
Jag klarar mig inte utan min ögonbrynspenna
-



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägGa ut en bild på din ögonbrynspenna? BTW galet fin blogg :)

2012-05-26 @ 14:20:09
Postat av: Anonym

kan inte du lägga ut en bild på din ögonbeynspenna?

BTW galet fin blogg :)

2012-05-26 @ 14:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0