Nattbloggning

-
Har kollat på film och bara chillat ikväll.. ovanligt att jag ligger vaken och inte kan sova? Har vänt på dygnet helt och hållet, sjukt! Är inte ens trött. Lite jobbigt när man sitter uppe själv haha.. 6 dagar kvar nu sen är det party för hela slanten! Haha taggad tjej här. I alla fall, saknar min instagram, ångest.. Har inte uppdaterat där på tre veckor för att det inte funkar här borta (?) stört vet ej varför. Och det värsta är att jag tycker det är roligare än facebook så det är lite småirriterande. Aja, hade tänkt sätta på en till film nu och försöka somna efter det! Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla peparkaka!! Dela med dig lite av din brunhet!! Haha :D

2012-05-31 @ 07:32:20
Postat av: Lina

Hej! Älskar din blogg. Går in på den säkert 5 gånger om dan

Jag undrar om du ska gå kvar i Jensen eller börja på sjödal?

Jag går på sjödal (om du menar den i Huddinge) den är inte bra och finns inga roliga människor här.. Ska byta till någon annan skola tänkte jag.

Min fråga var alltså vart ska du gå i skolan i tvåan? Om du inte vet nu kan du väl säga till när du vet? Nyfiken tjej

2012-05-31 @ 12:23:41
Postat av: Anonym

Vart köpte du denna toppen!?^^

2012-11-18 @ 21:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0