My day

Godkväll på er! Livet här nere är verkligen underbart på något sätt, allt är så annorlunda och man tänker inte på någinting dåligt där hemma, det enda som fattas är mina underbara vänner som jag saknar så sjukt mycket. Jag är en sån person som inte klarar mig utan socialt umgänge, måste alltid ha sällskap typ hatar att vara ensam... så det är lite svårt utan en kompis att kunna snacka med! Men snart är det ändring på det hehe... I alla fall. Idag så började jag med att spendera dagen i solen, fick lite färg! Mest på magen som vanligt. Har jätte bra pigment där, sjukt! Sen så åkte jag och pappa och shoppade fick med mig lite fina saker som jag kanske kan visa senare. Men det blev så jävla varmt tillslut att gå runt i alla affärer så sluta med att vi satte oss och åt på världens godaste resturang utomhus. Bara chillat ikväll och nu ska jag fortsätta snacka med en viss person på facebook! Puss
.

Lite färg har man väl fått på 3 dagar..? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du bra kontakt med din pappa? KKan du berätta mkt för honom? Btw visa jättegärna shoppingen! =)

2012-05-09 @ 00:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0