Min kväll

Hello! Drog ut runt fem till "staden" för att köpa en grej, höhö. Då mötte jag Joäo och en till kompis som jag och Sarah träffade här förra året, blev chockad men jätte kul att träffa dom igen! Känner inte dom så bra eller jag och Sarah hängde med dom två kvällar förra sommaren så det var kul. Blev kvar där ett tag, snackade med dom och tog en drink. Skönt att träffa några och snacka och bara chilla. Sen drog jag hemåt, kollar på eurovision nu med familjen. Fan vad looren är bra!! Sverige måste verkligen gå vidare! Och man får ju inte rösta på sitt egna land men det får jag för jag är ju i Portugal nu haha, toppen (Y) Brukar ALDRIG kolla på eurovision, melodifestivalen osv när jag är hemma men för första gången på länge så gör jag det. Nu ska jag fortsätta kolla! Puss på er


Sorry för dålig bild & fjortis blixten!

Kommentarer
Postat av: Linn

Är du i portugal helt själv? Är du där av någon speciell anledning?.. Kram!

2012-05-24 @ 22:14:54
Postat av: Marilyn Sandberg

sv; Jag har svarat på den frågan tusen gånger, ett tips är att läsa texten så står det att jag inte är här själv :)

2012-05-24 @ 22:17:21
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/
Postat av: x

Vill inte dryg men tvekar typ starkt på att du går klädd sådär hemma (?) antar att du byte för att locka fler personer till din blogg...

2012-05-24 @ 22:23:41
Postat av: Kerstin :)

Snygg :-)

2012-05-24 @ 22:25:16
URL: http://lundinkerstin.blogg.se/
Postat av: Marilyn Sandberg

sv; haha varför skulle jag inte gå klädd såhär hemma? :p det är en korsett! För det första bytte jag inte om för att få mer besökare eller vafan du snackar om, den där toaletten är någonstans på en bar inte ens hemma hos mig, jag är inte 10 år. Snälla du

2012-05-24 @ 23:12:34
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du köpt den där kortsetten eller vad det är ? , sjukt jäkla snygg alltså !

kan du inte slänga upp svar till mig, älskar din blogg. Puss

2012-05-27 @ 18:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0