Lite små uppdatering

Hej sötisar! Idag så har jag badat och bara njutit av solen, riktigt skönt! Färgen går sakta framåt.. ska verkligen vara super brun när jag kommer hem, har god tid på mig haha! Sen nu på kvällen har jag och min familj varit ute och ätit riktigt god mat. Och nu är jag tillbaka hemma, eller har varit det ett tag. Snackat med Sarah i telefon, saknar henne så mycket! Snackat skype med några osv... Ludvig och Felix säger att man kan dra ut själv? Men det kan ju knappast vara kul, och jag skulle bara tycka det var riktigt pinsamt att dra ut helt ensam! Aja, jag hade i alla fall tänkt ta och lägga mig nu. Hoppas på att det är riktigt bra väder imorgon, tyvärr enligt internet så ska det bli molnigt.. Bloggar mer imorgon! Godnatt!
-

Kommentarer
Postat av: Olof

Snygg bikini, och du har riktigt fin kropp! :)

2012-05-08 @ 10:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0