Inte min dag idag

Godmorgon!
Idag känns det som att bara allting går fel på något sätt, det regnar ute (!?) Vilket det gjorde igår också. Och då kan jag inte sola så det är irriterande. Sen blåser det också så man har ingen lust att gå ut.... sen är jag uttråkad och saknar mina kompisar, tur att Sarah snart kommer hit. Sen så vaknade jag av att en byggjobbare stod brevid mitt rum och borrade klockan halv åtta på morgonen och jag somnade vid fyra sen kunde jag inte somna om.. sen när jag ska duscha fungerar inte varmvattnet.. inte min dag idag! Gud vad jag klagar mycket just nu, jag vet. Men ska försöka göra det bästa utav den här dagen i alla fall. Är så hungrig så jag håller på att dö så ska äta nu och sen funderar jag på att internetshoppa lite och hoppas på att vädret blir bra snart. Hörs senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0