Hatar rubriker....

Godmorgon babes! Eller kanske rätt sent att säga godmorgon..? Kom nyss hem, har varit på stranden hela dagen, brände mig lite på mina kinder så ser ut som en påskkärring.. haha hemskt! Får täcka med lite solpuder (Y) Och nu är jag hemma, ska ta en dusch, äta någonting och sedan åka mot "staden" och kolla lite, blandannat ny hårfärg om jag inte gör det hos frisören. Men har ingen som helst aning vart det finns en frisör här och har helt ärligt inte sett någon så det blir lite komplicerat...? Förlåt för fjortisbilden jag bjuder på här nedanför men hinner inte ta en bättre. Hörs sen!

(mina ben är inte brunare än resten av kroppen ser bara ut som det!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor du själv har inte riktigt fattat det? Bor din pappa där i Portugal? Har du egen lägenhet? Kan du ta kort på hur allt ser ut i din lägenhet puss

2012-05-14 @ 20:21:09
Postat av: Anonym

Har du haft sex ed någon i Portugal än? :)

2012-05-14 @ 22:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0