Hålla sig i form - tips!

Godmorgon! Hur mår ni idag? Med mig är det bra! Startade min morgon med en 60 minuters PW. Jättebra start på mogronen faktiskt, jag känner mig jätteduktig! Kom upp runt nio. Sen nu ska jag äta havregrynsgröt till frukost... inte gott men nyttigt och bra. Har laddat ner världens bästa app i min iPhone (eller har haft den ett bra tag men aldrig tänkt på att använda den!) "shape up" någon som har den? Den hjälper i alla fall att hålla koll på träning och så att man inte äter för mycket kalorier per dag. Och den funkar faktiskt! Man kan söka på hur mycket mat som helst och lägga till vad man ätit osv på en dag så det inte kommer över sin kalorigräns, jag ska äta max 1400 kalorier per dag och gå en powerwalk varje morgon eller kväll, eller både och. Fast så hurtig är jag nog inte än haha... Ett riktigt bra tips till er som vill hålla sig i form i alla fall! Jag ska inte gå ner i vikt, bara få liiiiite fastare lår och som sagt hålla mig i form. Mycket bra! (Y) Sen ska jag sola sola sola. Kommer komma tillbaka hem och vara supersnygg, det är ju grymt!
-
Gammal

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt synd att jag inte kommer få träffa dig där nere :/

Du verkar va hon jag väntat på...

2012-05-19 @ 12:56:13
Postat av: Anna

När kommer videobloggen? :)

2012-05-19 @ 17:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0