Godmorgon!

Åh satan vad kul jag hade igår! Lite ont i fötterna och benen och mår lite som jag förtjänar idag fast jag klagar inte haha... hade supertrevligt med mina två killkompisar joäo och daniel (dom är härifrån portugal om någon undrar) vi dansade på massa olika barer och hade hur kul som helst helt enkelt - lyckad fredag! Nu ångrar jag mig lite i efterhand att jag inte tog med mig kameran menmen. Sitter nu ute i solen och äter frukost samtidigt som jag bloggar... 30+ grader är inte helt fel! Livet här nere är rätt så bra ändå, kanske ska ta och flytta hit?.. näe inte riktigt, men kanske om några år eller någonting! Det vet man aldrig. Det här är ju ändå lite som mitt "andra hem" faktiskt. Aja, ska fortsätta njuta av solen nu. Ni undrar säkert om jag inte har andra bikinsar med mig eftersom att jag bara har tagit kort med den jag har på mig nedanför typ, jo jag har fler med mig men den här får man "finast rand" av när man solar om man säger så... kolla vilken biff jag är? Haha skämt osido Massa pussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0