Fuck kärlek

Ska inte deppa ner bloggen totalt, förlåt! Men det här är det sista jag skriver om detta.. måste verkligen skriva av mig. Jag har lärt mig en sak, man ska aldrig tro på ord en kille säger för snabbt. Som tex "du fick mig att le utan någon anlendning, jag ska aldrig sluta skriva med dig, du är underbar, du gör mig så glad, jag tycker verkligen om dig" jag tror inte på några sånna ord av någon kille något mer. Visst man ska inte hänga ut alla över en kam, någon dag är det ju den rätta.. Men ena dagen kan det betyda exakt allting och andra dagen kan allting bara vara helt borta. Jag förstår inte hur vissa killar tänker, dom tror att vi tjejer är några slags dockor/leksaker man kan leka med, att vi inte har några känslor, dom förstår inte att vi blir sårade.. och vi tjejer kan vara sårade i flera veckor, månader. Utan att det blir bra igen.. ett krossat hjärta tar väldigt långt tid att läka, sanningen svider. Jag blir så jävla sur!! Hur tänker vissa..? Just nu känns det som att jag fått en kniv i hjärtat och att det aldrig kommer läka, så ont gör det, och den här känslan är den jobbigaste jag någonsin kännt. Orden han sa till mig som jag trodde var så äkta, känslan jag hade när han höll om mig, smsade mig, ringde mig, kollade mig i ögonen och berättade hur fin jag var, den känslan kommer jag aldrig glömma. Men samtidigt så önskar jag att jag aldrig ens hade träffat dig, jag hade aldrig behövt gråta på kvällarna, jag hade aldrig behövt sakna dig, jag hade inte behövt ha en person som satt fast i mina tankar så fort jag vakna och så fort jag somna, jag hade inte känt den här ledsna känslan. Jag kanske överdriver eller reagerar för hårt men för mig.... jag vet inte, känns som att hur mycket jag än letar så kommer jag aldrig hitta någon som du eller aldrig hitta någon som gjorde mig så jävla glad. För du var verkligen speciell, det var något med dig som jag aldrig känt förut, du fick mig att bli kär i dig på så kort tid, och nu sitter jag här ledsen och sårad som fan, åh. Förstår inte hur du kunde behandla mig på det sättet du gjorde i slutändan, förstår fan inte och kommer aldrig få något svar på det heller.. det enda jag vill är att ha ett svar men inte ens kan man få det. Jag hoppas du är nöjd nu, du fick som du ville. Men en sak är säker, jag vill aldrig mer se dig, bara glömma dig. Som att vi två aldrig ens fanns.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet hur det känns:(

2012-05-28 @ 08:10:42
Postat av: johanna t

been there, done that, eller vad man nu ska säga. hatar det så jävla mycket, inte undra på att man inte kan lita på vad NÅN kille säger i slutändan. är så fruktansvärt rädd för att bli sårad, det tar fan på krafterna asså. hur mycket man än försöker så äre alltid nånting, vad som helst som påminner om den personen. känslor kan verkligen ta kål på en.

2012-05-28 @ 13:45:21
URL: http://johannabananaa.blogg.se/
Postat av: Linn

Tyvärr finns det vissa såna killar:(

2012-05-28 @ 16:15:56
Postat av: Sanna

Åh been there done that, en sån fruktansvärd känsla.. Hoppas det blir bättre snart!

Men ville också säga att din blogg blir så himla "intressant" att läsa när du är så öppen, det gör din blogg så himla bra! Keep going girl! :)

2012-05-28 @ 16:38:46
Postat av: Amina

Du har så jävla rätt Marilyn!

Killar e svin!

2012-05-28 @ 18:02:38
Postat av: Anonym

Herregud okej du blev sårad av nån omogen tönt men tro fan inte att alla killar e fucked up i huvudet... !

Hade du träffat mig å jag fått känslor för dig (även fast du inte verkar va min typ ) så hade jag fan inte varit en tönt som kille du va med å bara dragit... Finns normala killar som mig som letar efter dedär tjejen men ofta spelar tjejer ofta dryga istället för att bete sig normal

2012-05-28 @ 19:14:31
Postat av: Lindha

Tyvärr finns det många players som säger vad som helst för att få komma innaför trosorna på en... Men alla är inte såna. Sen lär man sig med tiden vilka som är drägg och inte, oftast iaf :)



Känslan går över tro mig, även om det inte känns så just nu.



Fokusera på att ha roligt och njuta av sommaren så ska du se att du har "glömt" honom snart :)



2012-05-29 @ 07:18:54
Postat av: Anonym

Har man din kropp så är det ju stor risk att players kommer fram men kom igen nån kontroll har du väl ändå plus ett råd kan ju va att testa dom innan du tar hem dom eller går hem till dom... En bra kille kan faktiskt vänta

2012-05-29 @ 23:19:41
Postat av: G

2012-05-30 @ 17:16:25
Postat av: Felix

Tyvärr finns det tjejer som är likadana.

2012-05-30 @ 17:17:04
Postat av: Anonym

haha okej han ville inte ha dig, get over it du är ju typ som annica i bigbrother, hunda är det sämsta du kan göra :)

2012-06-02 @ 16:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0