Ett svar - Portugal

Gud vad du klagar, du som hade tjatat så mycket om att få åka till Portugal och när du väl är där så klagar du bara, ryck upp dig :D sen undrar jag bara, är nattlivet osv kul där!?? lägg gärna in några bilder från förra året du var där som vi i bloggen inte har sett om du har några puss :D

Svar: Hej! Jo jag vet att jag klagar en del haha, men i längden blir det ju tråkigt att vara här utan en kompis och har varit det i två veckor nu. I början var det skönt att "komma bort från allting" vilket det fortfarande är men ändå väldigt uttråkande... Tjatat om att få åka hit? Kan åka hit när jag vill rättare sagt, men har bara längtat för jag älskar det här landet! Nattlivet här är grymt verkligen, där jag har varit i alla fall. Finns hur mycket olika klubbar här som helst och personerna, turisterna osv är så jävla sköna människor! Dom jag träffat i alla fall så det blir grymt roligt att festa! Sen är det ju ett plus poäng att det finns stränder brevid, lite romantiskt? ;) Och att det är varmt ute hela natten osv osv! Hoppas du fick svar på det du ville ha svar på och här får du lite bilder från förra året som ni inte sätt! Har VÄLDIGT många haha... Kram!
-
Våran första utekväll, dissade dom här efter 20 minuter vill inte direkt vara med dom haha....
Hahaha, inga kommentarer...
Sex on the beach , muums <3
... ;) ni fråga vem jag började gilla, Oscar! Han & hans kompisar kommer hit om 2 veckor från holland. Ska bli så kul att träffas igen!


Sarah, Guus, jag och Oscar. Förlåt för vissa suddiga bilder, hehe


ÄLSKAR min hårfärg här!


Min älskling!


Och sist men inte minst  - hemvägen! Sliten tjej, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer du från portugal & bor din pappa där eller?

2012-05-21 @ 16:00:24
Postat av: SARAH CARLSTEN

TAGGA ÄLSKLING!!!!!!

2012-05-21 @ 19:54:40
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0