Dålig uppdatering idag

Hej sötisar! FÖRLÅT för den dåliga uppdateringen idag, men har varit på stranden hela dagen med familjen och så, bara njutit av livet typ.. haha! Jätte skönt väder idag och det börjar bli varmare i havet så det är ju toppen. Efter att vi hade varit där några timmar åkte vi och "storhandlade" och nu är jag äntligen tillbaka hemma. Helt slut, vet inte varför haha... vi ska snart grilla vid poolen och så, supermysigt! Så skönt att det är varmt på kvällarna också, skulle lixom kunna sitta ute i bikini...? Såg att det var många som ville att jag skulle göra en videoblogg också, kul! Men jag lovar er att göra ett imorgon istället! Känner mig inte sådär jätte snygg för att göra ett just nu haha.. men imorgon får ni ett. Bloggar mer senare för nu är jag vrålhungrig.. Puss
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket språk pratar du med din familj?:-)

2012-05-18 @ 19:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0