20 maj 2012

Godmorgon allihopa! Världens tråkigaste rubrik..? Men är sämst på det! Vaknade för ungefär 20 minuter sen, sitter och äter frukost nu medans jag bloggar och ska snart hoppa in i duschen. Söndag idag, och dåligt väder. Ska nog bara ta det lugnt med filmer idag, åka och köpa massa gott och sådära. Och kanske ut och äta ikväll, så ser min dag ut kortfattat... inget speciellt! Hade tänkt svara på två frågor i det här inlägget också så här kommer dom.
.
Kan du prata Portugisiska? eller pratar du engelska där?
Svar: Nej det kan jag inte, ja jag pratar engelska här!

Vilket språk pratar du med din familj? :-)
Svar: Svenska bara!
-

Någon bild jag tog igår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att det är 2012 va? För du har skrivit 2011 i rubriken... :)

2012-05-20 @ 16:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0