Tisdag!

Hej sötisar!
Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag på stan.. helt slut! Igårkväll drog jag ju som sagt hem till Alexander och sov där, vi kollade på någon film som man inte förstog så mycket av, den var mystisk haha! Sen hade vi jätte mysigt, underbar kille! Idag så vaknade jag upp hemma hos honom när han hade dragit till skolan, kände mig lite ensam men klarade mig ;) Sen när han hade slutat kom han tillbaka med lunch, så söt!!

Runt tre tiden drog jag in till stan och mötte Sarah, sen mötte vi Tobias, Ludvig, Emilia, Philip och Lova och hängde med dom ett ganska så bra tag! Kom hem för kanske 15 minuter sen som sagt, ska bara chilla och ta det lugnt ikväll, känner verkligen att det behövs! Kolla på film och så. Skönt det med, uppdaterar om ett tag ska svara på lite kommentarer jag fått. Innan det måste jag bara ta en dusch! Här får ni en bild på mig och Alexander från idag, puss!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0