En vanlig onsdag

Hej allihopa 

förlåt förlåt för min sämst uppdatering idag men har inte haft tid! Eller ska jag vara ärlig så har jag inte orkat haha... idag i alla fall så har jag och Sarah varit inne i stan, ovanligt..? Näe, sen åkte vi till fryshuset för ett möte med the wave (jobbet) det är ju nu på lördag, i nästa inlägg kommer det en tävling! I alla fall. Sen åkte jag hem till pappsen och ska bara chilla här hela kvällen, riktigt skönt faktiskt! Känns som det var längesen jag bara tog det lugnt för mig själv. Min dag var inte speciellt intressant haha, väldigt kortfattat och ja.. ikväll ska jag svara på frågestunden också, spännande! Bra sysselsättning en onsdagskväll när man är ensam också, hehe  Vi hörs snart!


Kolla hur brun jag var i sommras i Portugal, ångest................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0