TILL ER HATERS

Nu får ni ta och lägga av, vafan har ni för rätt att sitta och kommentera massa skit om mig på min blogg!? Att jag är äcklig för att jag pussas med en kille? Som jag DESSUTOM känner och har träffat förut. Att jag sover hos honom, är det något jävla fel med det? Jag går inte hem till första bästa random och kn*llar killen. Verkligen inte. Kan ni sluta vara så jävla bittra någongång! Låt MIG göra vad JAG vill och sluta lägga er i och kommentera att jag är äcklig osv, ni vet fan ingenting om mig förutom en liten del som jag skriver ut på min blogg. Jag är utomlands, har kul osv. Bara för att vi träffar massa killar, dansar med dom osv behöver det fan inte betyda att man är en hora eller tar första bästa. En hora är när man tar BETALT för sex. Folk använder det ordet alldeles för mycket och verkar inte ens fatta vad det betyder. Skärp er, blir riktigt jävla sur. (inte till er alla men ni som kommenterar massa skit) Ville bara ha det sagt och NEJ jag tar inte åt mig jag kände mig bara tvungen att skriva det här. Och alla dom kommentarerna är dessutom anonyma, skäms ni? åååååh jävla bitterfittor.
.
Aja, nu ska vi i alla fall ut igen! Ska bli grymt!! Hörs imorgon. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad dina föräldrar måste skämmas för dig ... Du lägger 24/7 på din fula horiga kropp och pussar 30 åriga killar...

2012-06-09 @ 23:48:14
Postat av: Angelika

Jag håller med dig Marilyn.

Folk ska inte bry sig om vad varken du eller någon annan gör. Visst att man kan tycka att någon gör ett misstag med den lär sig då där efter!

Skit i vad folk tycker(även om det är svårt ibland), dom är bara "avis" på dig satt säga.

Ha en fortsatt bra semester och ta hand om dig!

Föresten, jag diggar dig för att du är den du är. KRAM Angelika.

2012-06-10 @ 00:21:16
URL: http://uuhmastarna.blogg.se/
Postat av: carro

Vilken fin blogg du har:D

2012-06-10 @ 12:45:24
URL: http://nattstad.se/carolinestrom
Postat av: Saga

Dom är bara avundsjuka , jag menar kolla på dig? Skit i dom och fortsätt ha kul och lev livet!

2012-06-10 @ 13:22:26
Postat av: Emma

Vad gulliga ni ser ut!

Han Oscar(tror han hette så) bor han i Portugal eller är han bara där samtidigt som ni?

Hur gammal är han?

Kraaam

2012-06-10 @ 19:35:30
Postat av: Kimberly

Det kallas avundsjuka. Jag tror lätt att du skulle kunna bli modell eller något, du är galet fin!

2012-06-11 @ 06:53:15
Postat av: Amina

hur tränar du för att på en sån kropp?! :O

2012-06-11 @ 19:54:05
Postat av: Mackan

Riktig orroz!

2012-06-13 @ 21:28:53
Postat av: julia

haha okej va bara tvungen att kommentera det hära.. hitta nyss din blogg och du är verkligen jättefin med värsta drömkroppen och är jättebrun osv!! Klart som fan du kan lägga ut bilder på en sån kropp? vem fan skulle inte om man såg ut sådär? :D och dom som skriver typ att du är hora o pussar 30 åringar.. vafan det är ju störta drömmen att åka utomlands o festa o ha sig? du är ung och klart som fan att du ska leva livet och skämma ut dig och va crazy osv ! haha känner mig som värsta patetiska lilla fan läsaren nu nej men jag brukar aldrig skriva nån kommentar på nåns blogg men va bara tvungen för du ska verkligen inte ta åt dig och leva livet så som du redan gör! kram tjejen :)

2012-07-12 @ 12:35:22
URL: http://julianylund.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!
Jag är ett stort fan av din blogg och jag vill säga att jag håller med dig , det är ditt liv inte deras, vet du en sak att när de skriver så så är de svartsjuka, ni som lägger i skaffa ett liv,
JAG HAR ABSOLUT INGET EMOT DIN BLOGG JAG ÄR ETT BIG FAN !
// aNonym tjej

2012-07-12 @ 13:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0