Mini-shopping

Godmorgon sötisar! Imorse när jag vaknade fick jag någon slags panik att jag behövde nya nödvändighetsgrejer ni vet..? haha, så jag åt frukost sen slängde jag på mig en klänning och åkte och köpte hårspray, ett puder, rakhyvel, tops, bomull, volym mouse och rak gel typ, sen en jätte snygg bikiniöverdel jag hittade som jag kände att jag var tvungen att köpa!Färgerna ♥ Och nu ska jag börja fixa mig sen åka på barnkalas haha, min lillebror ville så gärna att jag skulle följa med och tjatade på mig så vad gör man inte.... :) Har också fått en ny design som ni kanske ser?! Som bästaste SARAH fixat åt mig, tack älskling!! visst blev den bra? jag älskar den i alla fall! Förlåt för den dåliga bilden men hinner verkligen inte ta en bättre nu! Ha en bra dag. PUSS
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0