4e juni

Hej på er! Måndag idag, ny vecka - underbart! Har i stort sett legat i solen hela dagen idag, från tio till tre ungefär, ser ut som en stekt pepparkaka haha! Men det är nice (Y) älskar att jag har fått pappas pigment och är halvportugis så blir brun jätte snabbt och jätte lätt hehe :) I alla fall, efter det så drog vi till våra grannar och käkade lunch där med dom, gott! Sen fick jag för mig att jag behövde ett par flipflops haha.. är ju verkligen stort behov här nere när man går till stranden osv.. mina andra som jag hade är spårlöstförsvunna.. men jag hittade ett par! Annars då? Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Oscar och hans kompisar ville träffa mig men det blir nog på onsdag istället när Sarah kommer, lika bra! Så får se vad jag hittar på helt enkelt. Puss
-

lockigt hår och osminkad fortfarande sen jag badade, haha...

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

shit vad du är brun, avis! :o

2012-06-04 @ 19:48:16
URL: http://thelifeofdumle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0