2a juli 2012

Tja sötisar! Kollade mina kommentarer angående vilket land ni tycker det ser ut som jag kommer ifrån, ingen skrev sverige..? haha weird, nästan alltid fått höra att jag ser svensk ut! I alla fall, dåligt väder idag, eller dåligt och dåligt.. molnigt fast ändå varmt, känns som det här börjar bli en liten väder blogg.. haha! Så vad gör man inte då? Jo drar och shoppar hela dagen! I min ensamhet idag, roligt... Nej men helt okej faktiskt. Var tvungen att be pappa hämta mig för det var för tungt att bära allting haha latmask :( Så nu är jag hemma och har ätit en middag med familjen, blev mest tröjor jag köpte men lite annat också. Det posetiva när man shoppar utomlands är ju att det inte är någon som har likadant när man kommer hem hehe! Aja är osminkad på bilderna och gör då duckface minen för känns inte sådär jättetopp att stå och posa "fint" då haha.... Ignorera det ;) Ni har tjatat på att jag ska lägga upp bilder så tänker att jag gör det nu för eran skull. Bloggar mer sen. Pussss
-
Två fina klänningar. Den oranga ser men fett brun i och den andra är mer "glittrig" i verkligheten.


svart klänning och en axelbandslös tröja på ena sidan, glittriga båda två. (har vita bikinitrosor haha så ingen oro!!)


två likadana "tubtoppar" i olika färger.


Älskar ryggen :) pajetter på i verkligheten.


Ny bikini och en söt tröja. (orkar verkligen inte göra vissa bilder lika långa haha sorry)


En byxdress och en blommig tröja.


En svart tröja och en fett snygg midjekjol.



Kommentarer
Postat av: freja björk

Åhh du är så himla fin!! Verkligen så vacker! Speciellt utan smink, drömutseende helt seriöst! Glöm inte det, och du är grym Marilyn, ha det bäst!

2012-06-02 @ 21:46:25
URL: http://frejadesiree.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fin du är osminkad! Speciellt ögonbrynen, dom gör så mycket. Tycker du borde ha så istället för ifyllda =) Pusss

2012-06-02 @ 23:55:52
Postat av: Anonym

ska inte du göra en ny header? du e jätte fin på den, men e den inte lite tråkig? fråga sarah om hon kan göra en åt dig, hon gör skit fina headers! :* <3

2012-06-03 @ 11:58:06
Postat av: linn

Så fina plagg:)

2012-06-03 @ 17:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0