wiie

Förlåt för min dåliga uppdatering men jag har verkligen haft fullt upp dom senaste dagarna! Haft så mycket att fixa inför nyår, men nu är allt ÄNTLIGEN klart. Haha jag och Matilda har strosat runt i stan.... känns skönt att ha allt gjort. Blev lite orolig också för att i torsdags/fredags började jag bli förkyld, hostade jätte mycket och hade svårt att andas, trodde jag skulle få feber eller något. Så tog det bara lugnt i helgen och nu mår jag mycket bättre!
 
Är hemma nu i alla fall, ska äta middag sen packa min väska osv... ska hem till Matilda sen och förbereda inför imorgon, sover även där! Får se hur uppdateringen blir och om jag inte uppdaterar mer så hörs vi nästa år med massa bilder, hehe! Det kommer i alla fall upp ett videoinlägg snart med en kommentar jag fick som jag hade tänkt svara på där :) Puss
 
Har fixat mitt hår långt, visst blev det fint? :)
 
Och sen en bild från i lördags där jag fortfarande hade kort hår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg va fint! Vart gjorde du och för hur mkt

2012-12-31 @ 00:16:18
Postat av: Emelie

Vart har du köpt din silvriga glittriga klänning?:)

2013-01-01 @ 20:55:45
URL: http://emelielofquist.blogg.se
Postat av: sanna

Såååååå snyggt! är det clips eller keratin? och vart gjorde du för och hur mycket? kram på dig!

2013-01-07 @ 06:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0