26 december

Godmorgon alla fina! 
 
Idag är det ju min födelsedag, så grattis till mig själv hehe! :) Vaknade upp klockan 9 av att mamma kom in och sjöng och gav mig presenter, var rätt morgontrött kan jag säga men blev glad och pigg direkt.. fick jätte fina och nödvändiga saker! Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite, sen åka in till liljeholmen och checka mellandags rean. Brukar aldrig hitta något där eftersom att allt fint alltid är slut + det är alltid överfullt med folk, just därför jag inte tar stan som ett första handsval.... Ikväll ska jag också fira mig med kompisar, kuuul!! Ha en fin dag. PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis i efterskott :):)

2012-12-27 @ 16:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0