Hur orkade jag ens byta bloggportal?

Hej! Jag byter tillbaka till blogg.se igen, myshowroom suger helt enkelt. Trodde det hade blivit bättre men absolut inte, hemskt. Plus att sidan är så seg så det finns inte! Det kanske ni har märkt.

Har varit ifrån bloggandet litet under helgen, men har knappast varit hemma någonting och inte känt någon blogglust. Har varit med Hanna hela helgen, vi var ute både i fredags och lördags.. igår måste jag dock påstå att det var en riktigt spännande kväll, haha.. och är även död efter att ha gått runt hela dagen i stan idag, så sjukt mycket folk. Måste in till stan tidigt på morgonen en snabbis imorgon också! Jobbigt... Denna julstressen.. ska jag vara helt ärlig så tycker jag inte om julen, det är mysigt och allt det där men det känns som att det var en helt annan sak när man var liten. Jag ser framemot nyår! Sjukt mycket faktiskt. Aja, ska nog avrunda här. Kolla på en film och bara ta det lugnt ikväll. Puss
 
 
Lite bilder ifrån min instagram denna helg! Jag och Sarah i fredags när vi fick jullov. En ego bild på mig från idag. Hanna Carl och jag igårnatt. Och sist en bild på Hanna som njuter av julstämningen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Var är hannas jacka från???

2012-12-27 @ 18:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0