Hittade en text på min gamla blogg

På marilynsandberg.myshowroom.se! Funderar på att börja blogga där igen, vad tycker ni om det? Trött på blogg.se... I alla fall, jag hittade den här texten på min blogg, skrev den för ungefär ett och ett halv år sen, den stämmer minst lika mycket nu, så sant!
 
Jag vill ut och resa – mycket mycket mer. Jorden runt ! Till massa olika ställen. Är trött på att vara här på ” samma plats ” jag vill se andra saker, upppleva annat. Hoppa över skolan och bara leva, jag är bara 15 så jag har jätte mycket tid på mig men jag vill bara se allt NU NU. Jag vill inte vänta tills jag är 18 då jag får göra exakt vad jag vill, jag vill känna mig fri nu. till 100  % , Förstår ni vad jag menar..? Jag vill bli något, jag vill inte göra rutinerna varje dag, jag vill uppfylla min dröm. Vill flytta till usa, bli något stort, att alla ska ha mig som förebild, tjäna massa miljoner. Bli kändis över världen! Velat det sen jag varit liten, vill bli kallad ”världens snyggaste kvinna” som Megan Fox och Adriana lima, vara med i storfilmer och massa musikvideos. Vem har sagt att något är omöjligt? Ingenting är omöjligt….. alla har drömmar, men mina ska fan bli verklighet. Jag är ganska kräsen av mig, speciellt när det kommer till vad jag vill och inte vill och killar. Skulle aldrig kunna tänka mig att ha en ful kille, euw.. Insidan är viktig men utsidan är minst lika viktigt, kroppen ansiktet, håret, ögonen klädstilen?? Gooosh… och en fin insida också absolut, inga skitstövlar här inte. Vad sägs om Christiano Ronaldo eller Leonardo dicaprio? *orgasm* TRO på dina drömmar.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur snygg du än är (vilket du är, du är superfin) så kan du inte förvänta dig att få allt serverat på ett silverfat. Vill du bli framgångsrik? Jobba för det. Du skulle ha valt en linje som ger dig stora möjligheter att befinna dig i USA. Till exempel IB, det är super tufft men då hade det tagit dig dit du ville. Tro på dig själv, men sitt inte och vänta på framgång

2012-12-20 @ 19:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0