Wish list

Fick en fråga om jag kunde visa vad jag önskade mig i julklapp/födelsedagspresent! Och visst kan jag det, önskar mig inte så jätte mycket faktiskt (känns som man önskade sig mer när man var liten!) Är det bara jag som tycker det? Tycker det är roligare att få massa pengar och köpa det mesta själv hehe... Så lägger in lite saker som står högst upp på listan i alla fall, skulle gjort ett collage men picasa är cp som vanligt.. Puss
 
 
Rosa hunter stövlar, silvirga paljett uggs, en Ralph Lauren parfym (luktar hur gott som helst!!) , michael kors väska. En iphone 5, fast den har vi redan beställt så den vet jag redan att jag får heh... plus pengar, presentkort & en Justin Bieber biljett = prio 1!!! Typ det! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag Könner en som har en jb biljett till salu :)

2012-12-18 @ 08:01:09
URL: http://Elinpettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0