Yesterdat

Hej! Hade tänkt slänga in ett litet blogginlägg till er innan jag hoppar in i duschen. Mötte Ellinore i Trångsund igårkväll, och då åkte vi vidare på fest i Huddinge. Det var rätt kul, trevligt folk och sådära. Var där till runt 3 tiden, då mötte jag Oliver så drog vi hem till honom och sov. Har varit hos honom hela dagen och kom hem för någon timme sen. Är lite småstressad just nu, klockan är åtta och jag har fortfarande inte börjat fixa mig. Känner att det är dags nu! Tråkigt inlägg det här blev menmen. Latero
 
Hittade bara en bild från igår. Hemsk på mig men den får duga i brist på andra bilder!

Kommentarer
Postat av: annie

fin blogg, allt bra?

2012-12-15 @ 23:16:54
URL: http://bananzarre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0