Lite kortfattat om min mysiga dag

Hej sötnosar!
 
Kom hem för ett tag sen, skulle kollat på en ny skola men det blev inte av så det får bli imorgon istället. Mötte Matilda i liljeholmen och lunchade med henne. Jätte mysigt att träffa henne igen, det var ett tag sen! Åkte in till stan ett tag senare gjorde jag också, fick med mig lite saker jag kan visa senare. Nu ska jag hoppa in i duschen och ta hand lite om mig själv och får se vad planerna blir för ikväll eller om jag bara stannar hemma. Brukar alltid bli uttråkad när jag stannar hemma hela kvällen, även på en vardag. Lite jobbigt faktiskt haha... riktigt sällskapssjuk är jag! Puss ♥
 
Oldie

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad hände mellan dig och A?

2012-12-12 @ 23:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0