Dag 4

No 4: En låt som betyder mycket
 
 
Den frågan var rätt svår, för finns ju många låtar som betyder mycket! Men om jag får välja en så blir det den här, den påminer mig om för två år sen när jag och Sarah var i Portugal och satt på en bar, så hade dom vi träffat där precis åkt hem till deras land. Och vi hade lyssnat på den här låten med dom jättemycket, sen när vi sitter där kommer den här på på högsta volym från ingenstans. Och jag gillade den killen, och texten "going back to the courner where I first saw you" stämmer in perfekt, och resten av texten. (Fast det här var dock två år sen hehe) Kommer fram jätte mycket minnen till den ♥ 
 
Skrev en liten beskvining om varför, blir lite roligare då än att bara svara ett kort svar. Då ser inläggen så tråkiga ut ifall jag gör det varje gång!

Kommentarer
Postat av: anonym

Bloggaa mer!!! du är så mycket roligare (och snyggare) än alla andra bloggare, ditt liv verkar så kul, du har liksom en bästabästa vän som du verkar ha skit kul med, du är alla killars dröm och du har en rolig humor. Man vill bara läsa mer och mer i din blogg!!

2012-12-17 @ 23:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0