Saknat mig....?

Hej på er! Förlåt att jag bara slutade blogga helt plöstligt men har varken haft ork eller lust så... kommer inte blogga så ofta utan bara när jag känner för det lixom, än sålänge. I alla fall... Hur är det med er annars? Med mig är det inte så bra, eller det funkar men det kunde varit bättre. Har varit lite deppig dom senaste dagarna tyvärr, får sluta gå runt och vara ledsen för något som jag egentligen inte borde vara ledsen över, eller ja.. jag vet inte. Det går väl över så småning om får jag hoppas!
Idag vaknade jag och Sarah klockan sju för vi skulle in till octavia kliniken för som ni flesta vet skulle Sarah göra abort idag, stackaren. Klart jag följde med! Så vi kom dit vid åtta och var där till halv 2, 6 timmar.. Men det gick bra! Efter det käkade vi på subway, alltid lika gott.. sen åkte vi till stan och sen tillbaka till Sarah. Har suttit och kollat på resor osv. Vi funderar på om vi vill åka till ett till ställe efter portugal.. hehe! Vi åker ju dit om 35 dagar!!!! Ska bli så jävla roligt

Och juste jag funderade ju på att blogga på myshowroom ett tag så en tjej gjorde min design där och så ångrade jag mig och ville blogga på blogg.se istället det är därför det står Marilynsandberg, at myshowroom på min header nu för jag flyttade den, men ska fixa det så fort som möjligt! PUSSS


Jag och Philip upp och ner förra helgen tror jag.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad använder du för smink? Märke och så :)

2012-04-26 @ 11:39:40
URL: http://linneamartinssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0