Riktigt trött chey

Har faktiskt kännt mig riktigt duktig idag! Har gjort jätte många uppgifter klar gjorda i sista sekunden och nu skickade jag in min no till min lärare så att jag inte får IG, underbart! Haha sorry att jag snackar så mycket om skolan och plugg just nu känns det som men snart blir det roligare uppdateringar :D

Nu ska vi lägga oss, mina ögon håller på att slockna när som helst, så himla trött. Idag var det också våran sista riktiga lektion, så imorgon ska vi till mossen och ha fotbollstunering... haha nää vill inte ens tänka på det, fyfan vad tråkigt. Idrott är mitt hat ämne i skolan som några av er säkert redan visste, i hate it..

Godnatt och sovgott!


Kommentarer
Postat av: Raisa

Baaajs på idrott !

2011-05-26 @ 14:59:52
URL: http://rraisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0